fredag 12. mars 2010

Evalureing av Dag 1 12.mars

Denne dagen har vært fin. Begynte litt skuffende med at det trådløse nettverkskortet på min bærbare skole pc ikke fungerte (ingen suprise...), men det var egentlig helt greit å bruke de stasjonære.


Før lunsj var det mye nytt. Jeg hadde egentlig aldri hørt om WIKI, så læringskurven har vært bratt. Veldig interessant, og nå gjelder det å ikke glemme alt til neste gang!


Og sannelig, nå er jeg også blitt en blogger i løpet av dagen. Hvem skulle tro det???


Lunschen kunne jeg skrevet mye og godt om, jeg er ennå stappe mett. Den var nydelig.


Photo Story har jeg vært på kurs i før, men jeg må med skam meddele at jeg ikke har tatt det i bruk blant elevene ennå. Men jeg har store planer for å prøve det ut etter påske i tyskgruppa mi. Der er det bare 11 elever, så det skulle vær overkommelig... Veldig bra med en repitisjon i dag i alle fall. Morten du var flink!


Konklusjon: En fin og lærerik dag!

Vi sees neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar